Kartki chronologicznie

Przekroczywszy próg...

Początek. Jeden z wielu, przecież zawsze – coś się zaczyna, coś się kończy. Pewnie miejsce to pożyje chwilę i odejdzie w zapomnienie, jak większość miejsc takich, jak to.

Pierwszy internetowy pamiętnik założyłam będąc w gimnazjum, czyli parę ładnych lat temu. Założyłam go na amerykańskim serwerze i zamieszczałam tam fragmenty „powieści” o wyjątkowo zawiłym tytule, którego teraz nie pomnę. Kilka wpisów później – przestał istnieć. Następny także miał za zadanie prezentować moją „tfurczość” wesołą. Jednak, kiedy zabrakło weny do pisania „powieści”, zaczęłam tam pisać o moim życiu. Miałam jeszcze parę innych, obecnie także mam inne internetowe pamiętniki.

Jeszcze nie wiem, czy treść, którą będę wypełniała to miejsce – odpowiadać będzie tytułowi. Liczę jednak, że się uda i nie zejdę na tematy osobiste, bo w końcu nie ma we mnie aż tyle pychy, by w kolejnym miejscu pisać o sobie. Świat jest o wiele ciekawszym miejscem, dlatego lubię go obserwować.

A kim jestem? Staram się być sobą, jak tylko umiem najlepiej.
I do tego nie potrzeba komentarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz